Laeb...
Tellimused esitatud tööpäeviti enne kella 17:00 (SmartPost tarneviis) saadetakse välja samal päeval ja jõuavad kohale järgmisel *Kui kirjelduses ei ole märgitud teisiti

KKK kingitustest

KKK ehk kui palju küsimusi meie rokkivad kingitused ning disainividinad tekitada võivad (elust enesest)

1. Kas kogu kaup ehk kingitused on Eestis laos olemas?

Täpselt nii. Kogu kauba, millel on märge "On laos olemas" saate kiiresti kätte. Meie ei sunni kedagi nädalate viisi kaupa ootama. Mõelge nüüd – Teil on sünnipäev (või jõulud, sõbrapäev jne), kuid kingitused saabuvad alles kuue nädala pärast?!) Ja kui kaup juhtub suure menu tõttu laost otsa lõppema, siis teavitame sellest reaalajas meie kingituste e-poes.

2. Millised on transpordiviisid ja palju see kõik maksab, et kingitused õige adressaadini jõuaksid?

1. Esimesel juhul toob kingitused Eesti Posti kullerteenus ELS. Kaup tuuakse kätte üle Eesti hiljemalt tellimise päevale ülejärgmisel tööpäeval ajavahemikus 8 kuni 20, vastavalt kullerfirma "ELS Pluss"  teenuse tingimustele (ärikliendist saajale - vastavalt "ELS Standard" teenuse tingimustele). Tellimused, mis olid tehtud nädalavahetusel, riiklikel pühadel ja tööpäevadel peale kella 16.00 edastatakse kullerile lähimal tööpäeval ning jõuavad kliendile sellele järgneval tööpäeval. 

2. Teisel juhul saadetakse kingitused lähimasse Eesti Posti kontorisse tähtmaksikirjana või postipakina. Kingitused jõuavad reeglina kohale 3-5 tööpäeva jooksul. Postiasutusele saadetise järgi minnes võtke kindlasti kaasa oma isikut tõendav dokument.

3. Kolmandal juhul valib Klient SmartPOST pakiautomaadi, mis asuvad kaubanduskeskustes üle Eesti, kuhu jõuab pakk reeglina 1-3 päeva jooksul.

Kõiki teenuseid osutatakse üle Eesti. Väikesaartele adresseeritud saadetised toimetatakse vastavalt transpordiühenduse sagedustele. Kohe kui kaup on saabunud vedaja klienditeenindusse, teavitatakse Teid sellest elektronpostiga. Ja muidugi võite maksja olla Teie, aga kingituse saaja hoopis keegi muu – tellimuse vormistamisel on selline võimalus täiesti olemas. Aga võite ka ennast mõne ägeda kingitusega üllatada.

4. Ostetud kaubale on võimalik ka ise järgi tulla aadressil Nõmme tee 2-16 Tallinn. Aeg tuleks eelnevalt kokkuleppida e-maili, telefoni või Skype teel.

3. Kuidas saab kingituse eest maksta, kui mul ei ole võimalust kasutada lehel toodud pangalinke?

Sellisel juhul valige makseviisiks ettemaksu arve – vormistate tellimuse, arve saadetakse Teie e-mailile ning pärast selle tasumist toimetatakse Teile kingitused või soovitud esemed.

4. Kas on võimalik ise kaubale järgi tulla?

Jah. Anna teada mis päev ja kellaaeg Sulle sobib ja me ootame koos pakiga Sinu tulekut. Teadaanne poepidajatele: kallid kaupmehed, tehke meile see kingitus ja hakake väljastama meie kaupa (ehk otsime mõistlikku koostööpartnerit Tallinnas, Tartus, Pärnus, Narvas ja teistes Eesti linnades).

5. Kuidas ma saan teada, et minu tellimusega tegeletakse?

Hetkest, kui raha on meie kontole jõudnud, hakkavad kingitused adressaadi poole liikuma. Täpsemat infot saate siis, kui võtate meiega ühendust elektronpostiga või telefonitsi.

6. Kas minu telefoninumber, e-mail ja muud isikuandmed võivad spämmarite, telefonimüüjate või uuringufirmade kätte sattuda?

Mitte mingil juhul. Meie suu on selle koha pealt lukus. Kuid tõsi küll, meie säilitame kontaktandmed ja teabe ostude kohta. Kogutud andmed töödeldakse  kooskõlas isikuandmete kaitse seadusega kauba sisseostu parimaks planeerimiseks, ostuharjumuste analüüsiks ning analüüsi tulemusel Teile sobivate pakkumiste tegemiseks. Teil on alati võimalus näha meie käsutuses olevaid andmeid (Teie kohta)  või keelata edaspidist andmetöötlust (seoses Teie andmetega).

7. Kui kaup või kingitus ei sobi, siis kas selle saab tagastada?

Kingitused ei hüüa tulles! Kes meist poleks saanud kingitusi, mille juures püüame head nägu teha. Aga hoolimata sellest, et meie müüdavad kingitused on tippdisainerite loomevili, ei välista me sajaprotsendiliselt võimalust, et kellegagi meie maitse ei ühti. Toodete tagastusõigus kehtib 14 päeva toote kättesaamisest alates. Toode peab olema kasutamata ja puhas ning pakend terve.

8. Kuidas saaks rohkem infot kingituste kohta?

Saatke e-mail info@nodi.ee või tagasiside vorm või hoopis helistage telefonil 5646 5006 või võtke ühendus Skype kaudu ja me anname endast kõik või enamgi, et Te ammendava vastuse saaksite.

9. Kas kingitud hobuse suhu võib vaadata?

Vaadake palju jaksate, meie müüdavad kingitused ei anna alust häbenemiseks. Kõik kingitused ja disainividinad on disaininud maailmakuulsad disainistuudiod või valmistet tuntud tootjate poolt.

10. Kas kingitusega koos saabub ka arve paberil?

Ei. Meile ei meeldi kui metsas laastud lendavad ja puid ebaotstarbekalt kasutatakse. Seetõttu ei saada me ka Teile kingitusega koos arvet paberil - arve on Teie e-postkastis bittide ja baitide kujul ning raamatupidajatele sobilik.

Turvaline ostukoht

-----------------------------------

SP_logo

RapidSSL
Tellimuse vormistamine käib krüptitud internetiühenduse kaudu. Kontrollitud ja kaitstud RapidSSL turbesertifikaadiga.